johannasanning.blogg.se

2013-07-17
10:59:00

Ett nytt hjärta!
 
För ett par år sedan sa veterinären att det var omöjligt. Jag trodde henne, vi hade provat gång på gång, behandlat och bytt hingst. Jag var såklart besviken, men accepterade det. Cortina kunde inte bli dräktig, jag får njuta av våra sista år tillsammans utan fölunge. Men så i början av Juni såg jag att det fanns en stilig hingt på station bara 10 minuter från stallet. Det var bra villkor och skulle inte bli alltför dyrt om det inte blev något. För det räknade jag inte med, inte alls. Men vad tusan, tänkte jag, hon får en sista chans.
 
Nu idag, fyra veckor efter sista inseminationen, har jag sett ett litet fölhjärta ticka i Cortinas mage. Hon gjorde det omöjliga, min vackra grå <3
 
 
Blivande pappan Fetcher N

Kommentar:
#1: Mia

ååh grattis!!!

Svar: Tack! =)
Johannasanning

2013-07-17 @ 20:53:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: