johannasanning.blogg.se

2013-07-03
14:11:39

Mirakel!
Jag vaknade med en klump i magen idag. Vad var det som skulle hända idag? Jo! Jag skulle åka och ultraljuda min fina Cortina för att se om hon blivit dräktig. Jag har försökt få henne på tjocken tidigare utan att lyckas, då hade hon vätska i livmodern och det fungerade inte trots att vi provade med olika hingstar och behandlat på alla sätt som går. Men nu mina vänner, NU är hon faktiskt DRÄKTIG! Jag har gått runt med ett fånigt leende på läpparna hela dagen.
 
 
Tjohoo!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Nyalivet

Åhååå grattis!!
Hoppas att det går vägen :)

Svar: Tack! Det är fantastiskt vad glad man kan bli över en djurbäbis! <3
Johannasanning

2013-07-03 @ 18:48:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: